söndag, november 16, 2008

en våt novemberdag


Jag hade en fin novemberdag. Vi var på prommenad , det snöade lite. sen hemma gosade jag mig torr igen.
Det är inte konstigt för en schapendoes och välja att hänga lite över ryggstödet på soffan- jag har balans!
Jag la mej med Elliot och sov. Han störde mig inte. Vi är vänner.

Så plötsligt tog matte mig och kastade mig i badkaret!



jag fattade inget. Hon tyckte jag var smutsig och det var bara att njuta av läget. Våt blev jag..

När en schappe blir våt så blir den jättevåt


SEnare , mycket senare drog jag fram en flyttlåda som jag kunde gömma mig i om hon ville göra det igen....

En schappe är alltid redo.

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj vilken härlig katt du har, hunden också:)! Tack för tipset, måste se om jag hittar någon sån låda.. Kan hända att han bara tycker om att leka med sanden när han är så liten ännu:)