lördag, april 18, 2009

Hundmöte kurs nr2




Idag tog vi pendeln till Handen igen. Jättekul.Vi tog först en rejäl runda i löplina i skogen.

Härligt att få springa lite klättra i berg och nosa runt.


sen är det kursigenb och det gick jättebra.

läxa tillnästa gång: att lena ska ignorera mig om jag skälelr på andra hunder , bara säga nåt lugnt och gå vidare, testa om detta med huvudtofs funkar bättre, vilket jag inte fattar alls varför.

Så när vi gick hem skällde jag av bara tusan bara för att jag kan ,ville visa att det ju är nåt kul ju, nåt vi gör ihop Lena och jag..

/Humla

3 kommentarer:

sunni sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Daniel sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.