måndag, maj 29, 2006

Tio busiga kilon

heej igen. Det var ju ett tag sen sist. Man hinner ju inte med allt!
Vägde lilla Humla i fredags och döm om min förskräckelse så väger hon över tio kilo. Hur stor skall hon bli. Jag har fått mail från några av syskonens mattar och de är oxå stora vovvar.

Annars så har vi jättekul. Humla är duktig på följsamhet och inkallning (ganska), duktig på att strunta i mötande folk när i är ute och går men glad i alla. Många vill ju klappa den söta.

Humlas lugg täcker nu nästan ögonen så i lördags provade jag med tofs. Hmm.. det gillade hon inte riktigt och lugghåret räckte inte riktigt till ännu men hon hade tofsen ett par timmar och det såg gulligt ut. Jag vill ju få kontakt med ögonen..

Och katterna. jo det går bara bra fortfarande. De beter sig som innan mestadels.
Elliot la sig tom i mitt knä några minuter i helgen. Jag önskar jag kunde komma på ett sätt att med Klicker lära Humla att koppla av när hon ser dom och ej vara så nyfiken...

Inga kommentarer: