måndag, juni 25, 2007

Mina tre odjur


Nu har jag lyckats ta en ganska så bra pic på alla min tre odjur . De är ganska så bra vänner alla tre!
Vid detta tillfälle frågade dom ut Humla om bråket med Juli. Humla ryckte på sina lurviga axlar, det löööser sig. Vi är ju bästa vänner och Juli är min mentor, tyckte jag att Humla sa.

Simson suckade skeptiskt.

Boysen sitter i fönstret. Humla vill sluta med allvarliga samtalet. Helst vill hon få igång Elliot i bus, i varje fall att de skall retas lite. Simson vill inte alls leka. Över hans värdighet!

Så kvällen går, jättefint ute . Sitter och väntar på om SMHI har rätt eller fel om imorron...
Vi ska ju till Stånga och kolla på "riktig" agility i morron, hoppas jag!
Tar med vovven och kör iväg tiiiiiiiiidigt.

Simson sitter brevid mig och tycker jag ska gå och lägga mig.....

Humla säger WoFF....(nej då hon sussar sött redan)

Inga kommentarer: