måndag, september 17, 2007

Charlie och Birgitta i skogen

Vi var ut i lördag på "doggydate"med Charlie och Birgitta. Det blev en två timmars rundtur över kärlekstigen och runt och hem.Mycket nytt att upptäcka.





Detta är Charlie, en borderblanding som var mycket lydig.





Humla fick träffa lamm. De var lite skeptiska mot när jag sa att Humla var en vallhund....pytt sa dom, näääääääääääää tror vi inte!













TröttHumla.


Sedan var det bus med Elliot... När han ligger i mitt knä då ska Humla på...

















Humla slocknade i fönstret!

Bäst att hon vilar benen lite för VI skall börja på AGILITYKURS den 26 september!!! Jättekul...

Och om du orkar LÄSA SÅ HÄR LÅNGT, klicka på videon Mean little Kitty(uppe till höger) och hör en rolig sång.

Det gäller den översta bilden. De andra vet jag inte vad de handlar om...Skriv sen ett inlägg i gästboken. Puss.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Min hund blev jagad av en hel flock ilskna får när hon valp. Hon är ju också en vallhund men fåren brydde sig inte ett dugg om det. :)

Erica sa...

Hej hej!
Tittar in igen och kollar på Humla. Hon är så fin. Min Dylan har börjat stå som Humla står och sover i fönstret. Fast han gör det i soffan. Urgulligt. Såg bilder på Humla som valp på din andra blogg också. Vilken himla söt valp. Dylan är väldigt lik henne i ansiktet på något sätt. Något med ögonen! :)
Hade bra!