onsdag, maj 10, 2006

Så var det med den valphagen!

Jo det fortätter. TokHumla vill inte sovai i hagen vid sängen längre. Hon har som en hundängel(hängel..?) lagt sig när jag lagt mig och slagit sig till ro i hagen brevid sängen. Inte brytt sig om katterna jamar eller leker eller om jag ligger och pratar med mig själv i sängen brevid. Hona har vara varit så lung och nöjd.
Men det är nu slut. jag tog ett beslut i natt. Hon ville inte lägga sig till ro alls i går, pep och pep, och peeeeeeeeeeeeeeeeeeep.

Jag gav upp. Okej, så ut i vardagsrummet med henne och då gick hon och la sig i köket, av alla ställen, och föll i ro?

Jag tror att hon blivit intresserad av vad Elliot gör och på kvällen när vi lägger oss så får han sin pigga period. Hon vill leka med honom. Elliot ger henne så pass mycket uppmärksamhet att hon vill ha mer..

Men det positiva var att jag fick sova till 0600 i morse! och att jag , JAG vaknade först! Trevligt.Det ska nog gå så här oxå!!

Inga kommentarer: