tisdag, mars 06, 2007

Humlas vänner DEL 1


Om jag hade en digitalkamera, om jag hade med mig den överallt och jämt så skulle jag vilja göra en odissey av Humlas alla vänner. Vi träffar som många hundar av alla sorter, storlekar och färger. Humla älskar dem och ibland får hon leka skiten av sig med en och annan.

Det är Julie, Molly, favvisen Ludde, Gusten, Max, Muscot, Simson jaaa det är svårt att nämna alla på en rad.

Sen har vi träffat Elisabeths beardisar Tomba och Simson(en simson till!) och sist var Humla på prommis med Tomba. Han var så vuxen och mogen och ville inte direkt leka så som Humla ville men det var jättekul. Vi var tom hemme inne hos dom och Humla fick en lite utskällning av tuffisen Simson.Men det tog hon inte så hårt.,det liksom ökar intresset antar jag.
Här har ni en bild som Tomba och Humla. Farten är fångad!

Jag har ej anmält oss till hundutställningen i Stockholm.,valt bort det kan man säga. Kanske ska vi åka på nästa utställning i Uppsala i maj tror jag.
Då krockar det lite med schapendoesträffen i Landskrona som Humlas kennelmamma anordnar den 12 maj, Det skulle vi verkligen vilja åka på.
Och nu har jag bil och allt så kanske blir det så...TÄNK ATT FÅ TRÄFFA ETT HELT GÄNG SCHAPPISAR!!

2 kommentarer:

Tankevågor sa...

Vilken härlig bild på hundar i farten! Man blir glad bara man ser den. :)

skimmer sa...

tack,,,