onsdag, mars 21, 2007

Nästan vår!!


Min Humla haltar. mycket trist. Hon fattar ju inte bättre och vill leka vilt med sina vänner. Men vi går lugnt nu, på gräs. det är nån slags sträckning eller nåt fast jag har dragit i benen, år alla håll, klämt och tryckt på rygg och revben och fötterna. Inget!

Humla och jag har börjat med lite speciella prommenader med ett gäng andra
hundägare och Kristina från Gute hundkonsult. vi ses på lördagar, första gången var vi i skogen , andra lördagen var vi vid själsö strand, Kristina lärde oss några bra matnyttiga mentala träningtips tex godisträd, hoppas upp på saker, hämta "tappade" nycklar. Det är jättekul. Både för de tips man får och att träffa ett stort gäng andra hundar och folk.

Nu på lördag skall vi vara i staden och det blir spännande.

Humla och jag väntar även på löpet. Hon löpte första gången i september 06 så det vore väl dags snart.

Elisabeth har tagit fler foton på min Humla som jag vill visa er. Närbilder från lördagen i Själsö.





Är hon inte det sötaste med bruna ögon??