tisdag, juni 26, 2007

Knäckebröd



Jätte gott knäcke bröd. Jag fick det rekommenderat av en vän som vet.


Jag sitter här och knaprar i mig det nu men en humla stirrar.



Här på gotland regnar det för fullt nu. Det började kl 14 enligt ett väderorakel vi har påNygatan(innerstan Visby)oc h det stämde.
Och nu vände vinden mot norr! Jag ser nämligen en flagga!




Jag hann vara på agilitytävlingen torr och nöjd. Det var jättekul. roligt att se folk som kan.


Humla var med , skällde på den första hunden vi mötte men gav upp fort.












Svårt att ta några bra bilder men lite för miljön, så ni kan se.
Jag köpte frukost buffe där för 30 kr.

Jag hejade på Sandra och Hillevi som tävlade!

Vi kom hem redan vid 1130, ganska så nöjda ändå.Humla jättetrött så vi tog det lugnt.

1 kommentar:

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.