tisdag, juli 03, 2007

Öland i september kanske....?

Jag blev förståss sugen på att åka på fler utställningar. Det är bökigt att ta sig från Gotland men nåt kan jag väl planera in....

Funderat på Öland, långt ute på Norra spetsen på en camping som heter Böda sand.
1-2 september.
Grupp ett skulle vara på söndagen och jag har kollat färjan, den går dagen innan på morronen.Sen behöver vi sova över någonstans i en stugahelst och billig.Jag har mailat runt lite för att kolla läget.

Det är Småland och Ölands kennelklubb som arrangerar detta. Jag har tänkt hela dagen och det skulle vara så kul att träffa fler hundfolk kanske fler schappar och bara slappa!

I morse träffade jag Agneta och Ludde och Rosemarie och Juli. De lekte jag tog lite foton.




Humla gillar Ludde och Juli,
Ludde gillar Juli
och Humla (bättre nu) och Juli gillar alla.

Här fick jag dom att sitta brevid varandra!








Ludde i närbild.. vacker pudel va?












Alla tre och två mattar på rad! Så trevligt har vi det på mornarna!

Inga kommentarer: