onsdag, juli 23, 2008

Nu är jag dagishund!


Hej igen ville bara berätta att det fungerat bra på mitt dagis.

(neej det är inte jag som krympt och solat för mycket..det är Elliot på bilden! )
Från och med idag går jag hela dagen. Matte lämnar mig efter en rask och härlig prommand med bad(som jag älskar) vid 7.30 sen hämtar hon mig vid 16-17 tiden. Idag badade jag med de andra dagsivovvarna och det var jättekul.

Jätteglad när matte kom , sen gick vi hem i värmen fast jag försökte få henne att förstå att vi kunda pausa några timmar under ett träd i Rålambshovsparken. Det var jättevarmt. men hon släpade på mig precis som hon visste bättre och tro det eller ej, jag fick bada igen!!
stå i mälaren med svalt vatten upp till magen och bara lapa i mig det så länge jag ville...

sen var det en lång bit kvar innan vi var hemma och det var lite trögt i backen tills matte påminde mig om att Elliot var där.. Han gillar jag. Han är som min pojkvän faktiskt.

Några dagar kvar av denna vecka sen blir det härlig helg igen.

ps jo jag hörde att min gudmatte Anna har rest bort idag och jag får inte åka i hennes bil eller busa med hennes katter alls på flera veckor..jag kan inte tro att det är sant.. ska inte jag få följa med då??

bye Voff ---Humla

1 kommentar:

Anonym sa...

Å vad glad jag blir! :D Tack så mycket! Men eran matte tar ju också fina bilder! ;) Vi har bara en vanlig digitalkamera vad har ni får nån kamera? :)
Kramiiiiz & ha en trevlig kväll! <3